Sidor

måndag 15 juni 2015

Ännu ett inlägg om hårfärger jag vill ha någongång...

Hårfärger av det lite färgranna och galna slaget. Eftersom onaturliga hårfärger är nice. Det är fint och så kan man ha bara svarta kläder utan att känna sig alltför svart. Bland annat.


Först har jag tänkt att blå, det är en nice färg. Det skulle vara en nice färg att ha i sitt hår. Ungefär som hon till höger. Jag passar inte med för ljusa färger kom jag fram till och det ska helst inte vara för lysande och klara färger. 





För lite mer än 2 och ett halvt år sedan färgade jag håret rött och var rödhårig i lite mer än ett halvår. Nu har jag tänkt bli rödhårig igen till hösten. Först lite mörkare röd, typ som hon till vänster. Sedan skulle jag vilja försöka få mer lysande rött hår.



Rosa ombré/dip dye skulle också vara något. Om jag har haft rött hår skulle det kanske gå att färga topparna rosa och inte färga utväxten. Har jag tänkt. 


Så har jag kommit fram till att rosa hår är så jävla fint, speciellt typ som hon på bilden till höger har. 

Wow bara. 

Som sagt, jag är lite galen då det kommer till sådant här. Som hårfärger och grejer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar