Sidor

tisdag 7 mars 2017

Nattfunderingar...

Länge sedan man skrivit någonting här var det. Jag tänkte ju börja blogga pånytt men då kom jag på att jag har en massa ogjorda uppgifter i skolan och det går inte så bra ihop med bloggande. Båda kräver att jag sitter vid datorn men de där uppgifterna är för det mesta inte kul och bloggande är kul och båda hinner jag inte med...och jag har en ovana att göra det som är kul först.
Det om det. Det finns många saker jag vill skriva om, varje dag är det någonting jag känner att jag skulle kunna skriva om. Jag tror bloggandet är bra för mig, jag får liksom bearbeta saker, både bra och dåliga och också de som inte är någonting viktigt alls.
Nu försöker jag bara sova utan att lyckas och jag bara funderar på allt möjligt... Så har det varit flera nätter och det är ingenting jag orkar med hur länge som helst. Jag kan inte börja vara stressad och ledsen då jag ska sova. Så jag tännte skriva lite och det är nog som att det skulle hjälpa.
Ja inte vet jag nu, det var typ det jag ville komma fram till. Nu ska jag försöka sova och så ser vi om jag återkommer här snart då...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar